سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علیرضا حقیقی
 

همونطور که می دونین شایعات پیرامون علیرضا خیلی زیاده بعضی از دشمنای اون میخوان علیرضا رو بد جلوه بدن مطالب زیر رو بخونین می فهمین حقیقی خیلی باید مقاومت از خودش نشون بده تا بتونه به آرزوهاش برسه وخوبه که جناب آقای حاج مسعود حقیقی پدر محترم علیرضا اونو راهنمایی میکنه .

اول فصل برای حقیقی خوب گذشت گلر شماره یک پرسپولیس بود قبلش هم به تیم ملی وتیم امید دعوت شد ودرنهایت رسیدن به کاپیتانی که افتخار بزرگی بود .

کم کم بدبیاریه علیرضا شروع شد اول اینکه قطبی بهش گفته بود اونو با خود در جام ملت ها همراه میسازه ولی دیدین که چی شددر تیم امید وجریان گوآنگجو هم علیرضا یک جلسه تمرین کرده بود پیروانی رحمتی رو برد که همزمان برخی نوشتند حقیقی بخاطر مشکلات غیر فنی تیم امید را همراهی نخواهد کرد ولی پیروانی این حرف رو رد کرد .

حقیقی که از تیم ملی برگشت که دایی در اردوی ترکیه دستور رای گیری برای کاپیتانی داد علیرضا با اینکه ناراحت شد ولی لام تا کام حرفی نزد بنظر علیرضا شاید به خاطر سن کمش رای نیاورد .

ازطرفی هم بخاطر درگیری در بازی با شاهین که بهش توهین شد و به گفته ی خودش بیشتر باید جلوی خودش رو می گرفت که به هر حال مدتی هم محروم شد.

 خیلی ها که دلیل اون هم معلوم نبود می خواستن حقیقی نباشه وهر کاری میکردند.

به امید روزی که علیرضا به بزرگترین آرزوش برسه و با حمایت ما و تلاش خودش از پس سنگ هایی که جلوی اون می اندازن بر بیاد . دوست داشتن                                                                                                                                              


[ پنج شنبه 90/3/26 ] [ 8:57 عصر ] [ صدف ] [ نظر ]


[ پنج شنبه 90/3/26 ] [ 7:46 عصر ] [ صدف ] [ نظر ]

بخاطر امتحانات درست کردن صفحه جدید طول کشید واز این به بعد اطلاعات تازه ودرست از علیرضابراتون میزنم مدرک داشتن که دوست دارم هراز گاهی از وبلاگم دیدن کنید آفرینازاین که از وبلاگم دیدن کردید بخصوص دوستانی که نظر دادن ممنونم دوست داشتن


[ پنج شنبه 90/3/26 ] [ 1:29 صبح ] [ صدف ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام من صدفم طرفدار دو آتیشه پرسپولیس + رابین کازان +رئال مادرید امیدوارم از وبم خوشتون بیاد. راستش بیشتر وب ها که واسه آدمای فوتبالیسته حالت ورزشی داره اما وب من اینطوری نیس واسه دل خودمه حتی اگه علیرضا آدم مشهوری نبود و من دوسش داشتم باز هم واسش وبلاگ میزدم نظر بدین خوشحال میشم بوس واسه همتوووووون
موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 142906